2010. április 30., péntek

Részlet az új fejezetből ;)

"Gyorsan mozgott, de én villámsebességgel szereltem le az újabb támadásait, amivel kissé sikerült összezavarnom. Aztán egyszer csak vége lett, mert elérte a karomat és megállított. Összekapaszkodva küzdöttünk egymással, egyikünk sem bírt a másikkal. Már a teljesítőképességem határán voltam, úgy éreztem, egy pillanattal sem bírom tovább már. A szorításom gyengült, mire a vámpír szeme megvillant, már látta maga előtt a győzelmét. A karom lehanyatlott és szinte tehetetlenül hagytam, hogy a férfi fölém kerekedjen és leszorítson a földre. Elveszítettem a harcot, vége volt."

2 megjegyzés:

Fruzsi írta...

Na ne már, ezzel kínzol minket? És mot ki verekszik ezzel az akárkivel? Bella? Na mindeggy majd mindenre fény derűl :)Amúgy nagyon állat lett ez a kis részlet. Remélem hamar jön az egész friss. Addig is millió puszi!

Andi :)

nessie írta...

első komizo:) jeje:D
most ezt mire véljem?? ezer meg ezer kérdés jut eszembe.=)
ki az a férfi???mit keres ott Rose amugy??:P
milyen harcot veszitett el??mikor jön már Edward és a többiek??
te tényleg sorozat gyilkos lettél!! várj csak meg pár év és én is az leszek !! vagy nem=):P