2010. április 17., szombat



1. Tedd ki a blogodra!
2. Írd ki a nevét annak, akitől kaptad!
3. Írd le ki az a 6-7 ember akinek tovább küldöd!
4. Válaszolj az alábbi kérdésekre!

1. Megvan ;)
2. Köszönöm Iwettnek , Joinnak és Fanny97-nek
3. Hát, ha nem gond, én itt most nem emelnék ki külön senkit, mert mindenki megérdemli! És nem mellesleg már szerintem mindenki megkapta ;)
4. Kedvenc:
  • piád: 100%os narancslé, paradicsomlé
  • kajád: rakott krumpli, olasz tészták
  • állatod: KUTYA!! (L) ;)
  • színed: Ezüst, fekete
  • édességed: gyümitorta, étcsoki
  • zenei stílusod: mindenevő vagyok, pl szeretem a nem túl ütős rockot és még néhány klasszikust is ;)
  • énekesed: hát.... nincs konkrét... RPatz? ;)
  • énekesnőd: pfff.... előző kategória... talán Enyát emelném ki
  • színészed: Denzel Washington, Mr. Pattinson ;)
  • színésznőd: ööö... passz:P
  • együttesed: LP, Queen
  • blogod: én mindenkit szeretek! (L) (na jó, Cárliii/Tami és Barbika nem tartozik ide;))

Nincsenek megjegyzések: