2010. április 14., szerda

Pályázat!

Kedves Írótársak!


Nagyon sok helyen láttam már, hogy pályázatot írnak/írtak ki, és úgy döntöttem, én is megpróbálkozok eggyel, hátha kicsit fel tudom pezsdíteni az életet itt a blogon. Tehát, aki kedvet érez arra, hogy kipróbálja magát egy ilyen jellegű "megmérettetésen" (azért az idézőjel, mert mindenki, aki ír, már eleve győztes), az jelentkezzen az alábbi e-mail címen!
Semmi mást nem fogok megadni, mint a történet címét, szerintem ez így izgalmasabb ;)
Tehát:
Cím:
Álmokkal teli világ

Terjedelem: minimum 3, maximum 10 gépelt oldal
Téma: Bármi, amit szeretnétek! Lehet Twilight, vagy más, nekem mindegy, minden rátok van bízva!
Jelentkezési határidő: 2010. április 30.
Beküldési határidő: 2010. május 10.
Előreláthatólag május 17-én lesz eredményhirdetés.

Minden jelentkező kap egy oklevelet, az első három helyezett pedig egy apró kis ajándékot, amit majd postán juttatok el hozzá!
A döntésben segtségemre lesz Join is, így senki nem vádolhat részrehajlással :P
Szóval, várom minden kalandra vágyó blogtársamat erre a kis pályázatra, remélem, sokan éltek a lehetőséggel!
Ja, és az e-mail cím, ahová a jelentkezéseteket és a pályaműveket küldhetitek (és természetesen a felmerülő kérdések is jöhetnek;)):

leander88@citromail.hu

Sok sikert mindenkinek!
Lenne egy apró kérésem! Aki jelentkezik a pályázatra, kérem, adja meg a blogja/honlapja címét (persze, csak ha van), mert csak linkkel együtt tudom kiírni! Köszönöm!
xoxo
Lea

1 megjegyzés:

Lyly írta...

Szija.
Ez szerintem nagyon jó ötlet, már pörögnek is az agytekervényeim. xD :D
Még nem merek biztosra jelentkezni, mert nem biztos, hogy lesz történetem... De majd igyekszem!! Puszi és remélem hogy felpörög az oldal, nem tudom, hogy olvastad-e a legfrissebb bejegyzésem, de kérlek nézd meg és szavazz. KÖszi.