2010. április 26., hétfő

Bejelentések

Először is, szeretnék elnézést kérni, több dolog miatt is. Először is, támadt egy kis kommunikációs zavar köztünk, ami az én hibám, mert nem voltam teljesen világos. Tehát, most nem él a 20 komiért egy fejezet akció, mert nagyon felszaporodtak a teendőim, és fogalmam sincs, mikor tudok újra nekiállni írni. Egyrészt,  sajnos visszadobták a szakdolgozatomat javításra, mert 2000 karakterrel kevesebbet írtam, mint ami elő volt írva, így azt is be kell fejeznem még a héten. Másrészt, én két hét múlva megkezdem a szakvizsgáimat, és még rengeteg mindent kell megtanulnom, meg bepótolnom, így jelenleg esélyem sincs, hogy időt tudok szakítani az írásra. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy akkor most majd hetekig nem lesz friss, mert én se bírnám ki, hogy ne tegyem fel nektek, ha egyszer végre elkészülök a fejezettel ;)
Továbbá anyukámat ma engedték ki egyhetes kezelés után a kórházból, eléggé megkínozták szegényemet és most minden erőmmel azon vagyok, hogy segítsek neki mindenben.
Szóval, mint látható, eléggé el vagyok havazva mostanság :(
Ez lett volna a második bocsánatkérésemnek az oka.
Tényleg nagyon igyekszem majd minél előbb befejezni az új fejezetet, de pontos időpontot nem tudok mondani a fentebb felsorolt okok miatt. Igazán nagyon sajnálom, és remélem, ezért még nem lesz leszedve a fejem :) Elvégre elég kegyetlenre sikerült az előző vége, amit azt már oly sokan a fejemre is olvastatok : P
Szóval, még egyszer, elnézést kérek mindenért, ígérem, komolyan igyekezni fogok, hogy a szokásos pénteken jöjjön a feji. Ha készen leszek vele, majd úgyis szólok, ha nem, akkor is XD
xoxo
Lea

5 megjegyzés:

Moncs írta...

Jobbulást Anyukádnak...Neked meg hát ugye a tanulás az első....:)
Ez teljesen érthető :)
Próbálok türelmesen várni...:)

Névtelen írta...

Drága Barátnőm!
Ne kérj bocsánatot azért, mert szeretnéd, ha az életed normálisan alakuna. Ez természetes! Most csak a tanulás legyen az első, mi tudunk várni! Ha kell és tudok nagyon szívesen segítek!
Anyukádnak jobbulást kívánok, neked meg sok-sok kitartást! Este beszélünk.
Puszi: Join

Andi írta...

Kedves Lea!

Szerintem nem kell bocsánatot kérned! Örülhetünk, hogy egyáltalán írsz!:)Ami azt illeti gyorsan kapjuk a frisseket, úgyhogy nem lehet panaszunk! Megértem, hogy a tanulás az első. Mi türelmesen várjuk majd a frisseket.
Anyukádnak jobbulást kívánok! Neked pedig kitartást!
Puszi!

Fruzsi írta...

Szia Drága!

Semmi okod bocsánatot kérni. Emberből vagy mint mindenki más és neked is vannak dolgaid amik fontosabbak az írásnál. Mi tudunk várni! Ugye csajok? Na de most komolyan mi olyan türelmes emberekből vagyunk, hogy csak na :)Majd ha időd engedi akkor írsz. A vizsgágkhoz pedig sok sikert. Anyukádnak jobbulást kívánok! És kitartás!

Puszi: Andi

Carrie írta...

Drága Lea!
Sok sikert a vizsgáidra, én is idén vagyok végzős és tudom ez mennyi mindennel jár. Anyukádnak meg jobbulást kívánok.
Puszillak