2010. április 13., kedd

Mert szeretem a könyveket



Mert szeretem a könyveket...





A játék menete:
1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.

2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet. 

3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.

1. Köszönöm Join-nak, hogy gondolt rám, és bevett a játékba :D

2. Mivel sokan írták már a Twilight saga-t, én nem fogom kiemelni, de biztosíthatok mindenkit, vérbeli Twilighter vagyok ;)
Akkor lássuk azokat a könyveket:

  • Nicholas Evans: A csapda

A Montanaban játszódó történet lenyűgözően ábrázolja az emberek és a farkasok küzdelmét a saját életterük megóvására. De a határok olykor elmosódnak... 
A Suttogó szerzőjének könyve!

  • Jeaffrey Deaver: Koporsótáncos

Lincoln Rhyme egy különleges mesterdetektív, aki pontosan tudja, hogyan kell elkapni egy zseniális őrültet. A helyébe képzeli magát. Azt gondolja, amit ő, úgy érez, ahogy ő, és oda megy, ahová a gyilkos. De a Koporsótáncos alattomosságban és ravaszságban felülmúlhatatlan. Vagy mégse? Lenyűgöző regény, mindenkinek csak ajánlani tudom! Vigyázat! Letehetetlen! :D

  • Nicholas Sparks: Karácsonyi angyal
Életem egyik legszebb története, annyira magával ragadó, hogy akárhányszor olvasom, nem bírom ki sírás nélkül... :)
A 17 éves, nagymenő Langdon Carter beleszeret Jamie Sullivan-be, a helyi lelkész lányába. Látszólag teljesen más világban élnek, a szerelem mégis mindent legyőz. Lassan felfedezik, hogy a világ mégsem olyan, mint amit eddig hittek. Aztán bekövetkezik a tragédia...

3. Nekik ajánlom:




Nincsenek megjegyzések: