2010. április 18., vasárnap

Kedves Mindenki!


Nemrég találtam rá Benina kampányára, és mivel teljes mértékben egyetértek vele, úgy döntöttem, hogy csatlakozom. Előre leszögezném, hogy senkit nem áll szándékomban megbántani, mert imádtam és imádom minden egyes díjamat, mert ezek jelentik a számomra at, hogy talán mégsem olyan szörnyű az, amit csinálok. Mégis, egy idő után az ember már nem is tud olyan felhőtlenül örülni nekik, mert ha mindennap (sőt, naponta többször) kapok egy-egy ilyen kreatív elismerést, már nem arra gondolok, hogy 'Istenem, ez mekkora megtiszteltetés!", hanem arra, hogy " Te jó ég, már megint egy... ". Tehát, ezentúl, ha esetleg újabb díjhullám söpörne végig a bloggerek közöttt, és én is megkapnám valamelyiket, ki fogom tenni oldalra, de nem fogok kérdésekre válaszolgatni, meg másokat linkelgetni. Ez nem azt jelenti, hogy nem fogok neki örülni, csak egyszerűen azt szeretném - ahogy szerintem minden írótársam is - hogy inkább kommenteket írjatok, mert abból tanulhatok is, hogy mit kellene változtatnom. Vagy nem ;) Számomra a kommentelés annyit tesz, mintha "fizetnék", ezzel hálálom meg az íróknak azt, hogy pár perc örömet vittek az életembe.
Lényeg a lényeg, hogy tényleg nagyon szépen köszönöm az eddigi elismeréseket, és remélem, ezentúl szavakban fejezitek ki, ha tetszik nektek valami.
És tényleg nem akartam senkit megbántani, de szerintem ez így helyes, és pontosan ezért drukkolok Beninának, hogy minél több bloggert tudjon maga mellé állítani.
Köszönöm és sajnálom
Lea

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hali... nem gond ha ezt én is kiteszem majd a blogomra? Tökre egyetértek veled/veletek, én is úgy állok neki az újabb díjaknak hogy "jaj ne már megint?" Meg sokszor kedvem sincs hozzá... én bekapcsolódok ebbe a "kampányolásba" XD Pux:Lyly

Leander88 írta...

Dehogy gond! Tedd ki nyugodtan:)