2010. április 24., szombat

Hoztam nektek egy kis ízelítőt a következő fejezetből;) Remélem, élvezni fogjátok! : P




"Éppen a nadrágomat vettem le, amikor Damien ismét benyitott. Amint meglátta, hogy egy szál fehérneműben ácsorgok, felvillant a tekintete és egy mélyről jövő morgást hallatott. Undorodva néztem, ahogy az arcát elborítja a vágy, és rémülten hátrálni kezdtem, mikor megindult felém, de nagyon hamar elértem a falig, ahonnan már nem volt menekvés. Damien hozzám préselte magát és belehörgött a nyakamba, miközben a keze a derekamra kulcsolódott. A legszívesebben felkiáltottam volna kétségbeesésemben, de mielőtt véghez vihettem volna a tervemet, a számra tapasztotta a kezét.
- Viselkedj, és talán nem öllek meg. Légy jó kislány, kérlek! Képzeld azt, hogy az a Cullen-fattyú vagyok, és esetleg még élvezni is fogod – súgta rekedt hangon a fülembe. Elöntött a rettegés."

5 megjegyzés:

trixi írta...

Szia!
Úgy látom elég izgalmas lesz a következő fejezet is. Nekem személy szerint tátva maradt a szám, de ezt vedd szó szerint.
Nagyon remélem,h valahogy megmented ettől Bellát.
Nagyon várom a fejezetet!!!

Fruzsi írta...

Mi az istent csinálsz te nő? Bella ezzel az akárkivel? Ne már. De azért nagyon imádlak hogy tettél fel ízelítőt! Jól megkeverhetted te az új részt hamár ez a kis ízelítő ilyen esemény dús :)
Már várom az új részt!

Puszi: Andi

Tina írta...

na ne!!te ki akarsz nyirni:D
azért már kiváncsivá tettél:D
szóval siess!!

Zsófia Vörös írta...

Neeeeee!!!!!!Ááááhhh......szegény Bella basszus!!!!Siess-sieess különben....-----------
Puszi:Bebi

Mse07 írta...

aaaa....ezt nem hiszem el....szegeny Bella!!!most nekem is tatva maradt a szam...:)):))