2010. június 5., szombat

Vélemény, tájékoztatás, miegymás XD

Megnéztem a New Moon-t szinkronizálva, és... hát, van benne pár érdekes dolog XD Például Aro hangjáról mindig a Vészhelyzetes Carter doki jut eszembe, meg az, ahogy KACARÁSZIK (de tényleg, tisztára, mint valami buta iskoláslányXD), és ez miatt folyamat röhögtem, nem tudtam rendesen az eseményekre figyelni XD Eléggé zavaró XD Továbbá volt pár olyan szinkronhang is, ami szerintem egyáltalán nem illett a szereplőkhöz pl. Alice vagy Rose hangja...
Tehát, azt hiszem, inkább maradok az eredetinél :D Annál nincs jobb : D
xoxo
Lea
ui: nekiálltam írni, most hál'Istennek elég jól haladok, így, ha minden igaz, hamarabb lesz feji, mint eddig :) És hosszabb is lesz, mint az előző ;)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

wááááá
hol nézted meg?
v. már megvetted a dvd-t?
mert ha esetleg nem és tucc linket azt megköszönném ha kiraknád!
NAGYON HÁLÁS LENNÉK!!!!! :)
előre is köszi ;)

Leander88 írta...

Megvan dvd-n (kissé illegálisan, mert ugye csak 18án jelenik meg, de mind1 XD) de ezen az oldalon meg tudod nézni: http://www.novamov.com/video/4c0903e9f162e
Továbbá fent van egy csomó torrentoldalon, ha akarod, küldök meghívót :D csak adj egy e-mail címet :)

Andi írta...

Én Edward hangjával vagyok így xd Mivel ua. mint Harry Potter hangja, valahogy mindig az jut eszembe... Nagyon gáz! Ettől eltekintve is túl kisfiús Rob igazi hangjához képest :D

Leander88 írta...

Andi, szerintem is XD Eléggé el lett cseszva - szokás szerint - ezért is maradok inkább az eredetinél :)