2010. június 15., kedd

Bejelentés

SIKERÜLT!!!! XD ma ezeket a szavakat hallhattam, és majdnem elsírtam magam örömömben : "Gratulálok a sikeres szakvizsgájához!"Hűű, el sem tudjátok képzelni, mennyire megkönnyebbültem, hogy igen, végre van valami, amit én csináltam, teljesen egyedül hoztam össze, és megérte ez a 2 évig tartó iszonyat, amit általában csak iskolának neveznek XD
Szóval, most nagyon boldog vagyok, ezért ha a következő fejezetben nem is lesz minden ilyen heppi, azt hiszem, írok nektek egy kis novellaszerűséget, feltéve, ha sikerül majd kijózanodnom XD Ma lesz este egy kis ünneplés a csoporttársaimmal, szal nem ígérem, hogy holnapra készen lesz XD
Ezzel szeretném majd megköszönni nektek a kitartást, amiért vártatok az elhúzódó fejezetekre, az ennek ellenére fennmaradó töretlen bizalmat és a sok bíztatást, amit Tőletek kaptam. Szóval, köszönöm mindenkinek, aki mellettem állt ezekben a "viharos időkben" is :D
Bocs, hogy ezt a sok hülyeséget most így rátok zúdítottam, de nem bírtam magamban tartani XD
Sok sok sok sok szeretettel,
Lea

6 megjegyzés:

Ariana írta...

Gratulálok!

Leander88 írta...

köszönöm :D

Morgina írta...

Szia
Én is szeretnék gratulálni neked De amilyen ügyes vagy szinte biztosra mehettél volna. Szerintem csak nagyon izgultál ami érthető.
Puszi Gina

Mónika írta...

Szia!

Szívből gratulálok! Jó bulizást és kellemes másnapot!

Jöhet a következő nagy kihívás...

Iwett írta...

Szia! Gratulálok!!! És várom a kövi fejit! :D

Nana írta...

GRATULÁLOK!
Sztem inkább örülünk h megosztottad velünk is!
Mi is szeretünk:D
Puszi
Nana