2010. június 6., vasárnap

Ízelítő

Hoztam nektek egy kis részletet bemelegítésnek XD Ebben a fejezetben már lesz egy kis eksön is XD Ha sikerül befejeznem, előbb hozom!
Kiegészítés: Készen van a feji, hála egy jó adag müzlinek, az éjszakának és egy pár doboz Bombának XD XD Szal délután felteszem :)

"Ügyesek voltunk, de túl nagy volt a létszámbeli előnyük. Miután két vámpíron átverekedtem magam, szembetalálkoztam egy igazi óriással. Rubinvörös szemei rám tapadtak, kárörvendő vigyorral az arcán közelített felém. Tudtam, hogy elvesztem, ellene esélyem sem volt. Felemelte a kezét és az arcomba sújtott. Még hallottam, ahogy Edward kétségbeesetten felkiált, de aztán az ütés erejétől kicsúsztam a folyosóra, és a fejemben érzett fájdalomtól elsötétült előttem a világ."

1 megjegyzés:

Nana írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Ne csináld!:D
Mi lesz így a féltékenységi jeleneteimmel?:D:D
Meg a többi ötletemmel!:D
Majd megoldod!
Ne h kinyírj vkit!
Nah puszi!:D
Nana