2010. június 10., csütörtök

Hűűűha XD

Egyáltalán nem tartozik ide, de muszáj volt bemásolnom, mert szakadtam a röhögéstől, mikor olvastam XD Kaptam pár tanácsot, hogy nézegessek horoszkópokat a vizsgám előtt, és az egyikben ezt találtam:


"Népszerűséged eddig is volt, most hirtelen mégis megugrik. Nagyszerű ötleteiddel másoknál igen nagy sikert arathatsz. Főleg akkor vonatkozik ez rád, ha író vagy költő vagy. Találkozókra, megbeszélésekre is sor kerül, fellépésed a régi, el is kápráztatsz mindenkit, mint mindig. Jó alkalom kínálkozik arra is, hogy most megtalálhasd az igazit, ha netán keresnéd. Ez valószínűleg megtörténik egy másik nembelivel, akár akarod, akár nem. Ne bánd, hiszen aki most beköltözik az életedbe, olyanok vagytok egymásnak, mint hal és a víz, szinte nem is tudtok egymás nélkül létezni. Romantikus hétre számíthatsz."

Na, ezért érdemes élni XD XD XD

6 megjegyzés:

Mónika írta...

Na látod!!!!!!! Én megmondtam!!!!!!
A horoszpók sosem hazudik, legfeljebb kissé ködösít. Nálunk is bejött, illetve a páromnál. A jutalmamat (mert ilyenkellemes perceket okoztam), majd hamarosan közzé teszed remélem, egy következő feji formájában!!

Pápá

Moncs írta...

ez melyik horoszkóp? érdekelne :))))))))))
na akkor ezek után kiváncsian várom a köv fejiket :)))))))

mesi28 írta...

nekem legutóbb azt írta a horoszkópom h szuper dolog fog velem történni...másnap kaptam egy karót matekból xD

Leander88 írta...

Móni, igazad van, és ennek alapján már nagyon várom, h elcsábítsanak XD XD XD nem fogok nagyon ellenkezni XD XD a fejin meg dolgozom, de jövő hét közepénél előbb ne nagyon számítsatok rá :(
minyuuu, ha a csillagjegy érdekel, akkor nyilas, ha az oldal, ahol találtam, azt sajna nem tom megmondani, mert már gőzöm sincs XD
mesi, arról még nem hallottál, h mindien rosszban van vmi jó? XD biztos ebben is volt, csak lehet, h nem vetted észre :D

Moncs írta...

Köszi....az oldal érdekelt volna :) Oroszlán vagyok :)))

T_T írta...

nyöh... elég vicces, hogy az írós dologba beletrafált de én inkább nem mondom el a véleményem a horoszkópról xD