2010. május 24., hétfő

Részlet a következő fejezetből

Nos, sikerült valamennyit megírnom, és pár sorral szeretném bevezetni a következő fejezetet XD Remélem, még ma sikerül feltennem, de ha nem, akkor holnap már biztos fent lesz! ;)

"Egy bronszínű alak hajolt a földön fekvő, halott vámpír fölé. Először nem tudtam hová tenni, de amikor rájöttem, hogy kit látok magam előtt, a torkomra fagyott a szó. Egyszerűen nem voltam képes megmozdulni, annyira sokkolt a látvány, mert mindenkire számítottam ezen az istenverte helyen, csak őrá nem. Aztán lassan kinyitottam a számat, vettem egy mély levegőt, és döbbenten belekiáltottam a nyomasztó csendbe:
- Te mit keresel itt?"

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csak ennyi? Ezzel akarod kiszúrni a szemünket? Hát tudod...
Nah jóh ehz cshak vicch volth XD!
Jó lenne, ha már elkészülnél vele, mert már nagyon várom az új részt!
Puszi: J

Mónika írta...

Helló!

Szinte minden nap bekukkantok a kedvences oldalaimra, hogy talán ma már megszán valamelyik író palánta, de sehol senki és emmi. Már jelentkeznek nálam az elvonással járó tünetek...
A könyörületet ma már senki sem ismeri????????

Üdv