2010. május 3., hétfő

Kedves pályázók!

Remélem, nem felejtettétek el, hogy már csak egy hétig tudjátok beküldeni a munkáitokat! Nagyon várom mindenkiét, irtó kíváncsi vagyok, kinek mi ugrott be a cím alapján, ki mit álmodott meg ;) Eddig kettő alkotás érkezett be, úgyhogy, aki eddig nem állt neki, annak hajrá, mert tényleg kevés idő van már csak vissza! :D
Ha valaki valamilyen oknál fogva nem tud mégsem részt venni ezen a kis megmérettetésen (ami igazából nem is verseny, hiszen nem az én tisztem eldönteni valakiről, hogy tehetséges-e vagy sem ), az kérem, hogy szóljon nekem időben, hogy tudjam, nem kell várnom a művére!
Tehát, mindent bele csajszikáim, én drukkolok mindnyájatoknak, és ne feledjétek: nem a győzelem, hanem az írás a fontos! ;)
Május 10! Ezt se felejtsétek : D
Köszönöm,
xoxo
Lea

Nincsenek megjegyzések: