2010. május 9., vasárnap

Ízelítő :)

Bár fejit sajnos még mindig nem tudtam hozni, mert nagyon megszenvedek most vele, de azért kaptok egy kis ízelítőt, remélem, élvezni fogjátok! Az egész fejezet hasonló hanvételű lesz, bár tettem bele egy kis eksönt is :) Jó olvasást!


"A vezetés szinte ösztönösen ment, így szabadjára engedhettem a gondolataimat. Valami baj volt a világgal, az egész élettel. Valami sötét, rémisztő és fenyegető árnyék borult mindenre, mint valami eloszlani nem akaró köd. És egyre sűrűbb lett. Nem láttam tisztán ettől a ködtől, ami persze csak az én elmémben létezett, mert a kinti világ közönyösen merült bele a tespedtségbe, nem foglalkozott holmi kis érzelmekkel. Kétségbeesetten próbáltam az ellenőrzésem alá vonni olyasmit, ami felett nem volt hatalmam."

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Sajnos lemaradtam a hétvégi szövegelésről, de majd legközelebb rajta leszek. A röpke előzetes nem rossz, már várom a teljes verziót! A hétvégén láttam a Remember Me-t, igazán klassz volt.

Remélem hamarosan olvashatom a Te folytatásos történetedet is.

Üdv Mónika