2010. május 30., vasárnap

Kérdések és válaszok :)

Az jutott eszembe, hogy mivel csak én tudom, mi miért történt eddig és mi fog történni, talán van néhány olyan kérdésetek, amikre szeretnétek választ kapni. És íme, itt a lehetőség! XD Ha kommentben leírjátok nekem azokat a dolgokat, amelyek foglalkoztatnak titeket az eseményekkel kapcsolatban - és itt nem csak a mostani történéseket értem, lehet szó akár "évszázadokkal" ezelőtti fejezetről is - nos, akkor a lehetőségeimhez mérten meg fogom őket válaszolni : D Előre bocsátom azonban, hogy semmilyen olyasfajta információt nem szeretnék közzétenni, ami gátolná azt, hogy egy kicsit izgalmasabbá tegyem az elkövetkezendő fejezeteket, kérlek, ezt tartsátok tiszteletben és bocsánat érte :)
Tehát, ha valakinek égetően fontos kérdése/kérése van, az bátran tegye fel, mert ígérem, mindenkinek megadom a választ (még ha burkoltan, sejtelmesen is :))
Egyfelől örülnék, ha sok ilyen lenne, másrészt meg nem, mert remélem, nagyjából érthető voltam eddig és nem sok talány maradt : D
Szóval, akkor tessék csak bátran faggatni, én szívesen várok mindenkit :)
xoxo
Lea

6 megjegyzés:

T_T írta...

Nekem lenne egy kérésem...
Mi lenne ha nem bosszulnál meg? Valljuk be megérdemelted azt a függőt.. én viszont semmi rosszat nem tettem.. úgyhogy könyörülj!!*szépen-néz*

puszi
bOri

Névtelen írta...

Nekem is csupán csak 1 kérdésem lenne.

MIÉRT NEM FRISSELSZ SŰRŰBBEN??? :)

Tövig rágom a körmöm, mire felteszed a kövi fekiket!

Pux

T_T írta...

jah és még egy kérdés.. mi lett a kiskutyával mait Bella még a töri elején kapott? :)

bOri

Leander88 írta...

bOri!
Megígérem, hogy a bosszúm gyors lesz és alapos XD
De ha ennyire nem akarod, egy kicsit tompíthatok rajta :D
A kiskutya meg... hát, az úgy történt, hogy öszintén szólva teljesen megfeledkeztem róla XD XD
Esetleg még visszahozhatom vhogy, ha akarod :D

Kedves névtelen!
Azért nem frisselek sűrűbben, mert nagyjából élni sincs időm, szakvizsgáim vannak, meg egy csomó más, egyéb elfoglaltságom és ezek miatt, bármennyire is sajnálom, de nem érek rá reggeltől estig írni. Remélem, hogy ezek után kapok egy kis megértést és türelmet :)

T_T írta...

Engem idegesíttt az a dög, csak furcsa volt, hogy eltűnt.. xD Az is lehet, hogy már csak én emlékszem rá :P XD Jajj félek a bosszúmtól de ne tompíts rajta! :D Legalább akkor én jó alaposan visszabosszulhatok! :D

Leander88 írta...

bOri, megegyeztünk! X DEttől izgalmas az élet, nemde? XD