2010. február 23., kedd

Rossz hírek :(


Előre is bocsánatot kérek mindenkitől, aki már hozzá volt szokva ahhoz, hogy viszonylag gyorsan jönnek a fejik, de ez mostantól megváltozik. Egyrészt, elfogytak a kész fejezetek, és jelenleg krónikus ihlethiányban szenvedek, másrészt, április 9-ig meg kell írnom a szakdolgozatomat, ami nem egy kis feladat. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem fogom folytatni a történetet, de lényegesen lassabban fognak felkerülni az egyes fejezetek. Ráadásul én h.lye, jelentkeztem egy pályázatra is, és még azt is be kell fejeznem záros határidőn belül. Na, és hogy a suliba járásról ne is beszéljünk... Szóval, elég rendesen el vagyok havazva, rengeteg a dolgom, így egyenlőre fogalmam sincs, mi lesz. Mindenesetre a következő, tehát a 23. fejezetet még a héten felteszem, hogy pontosan mikor, azt még nem tudom, de szólok legalább egy nappal előre!
Tényleg nagyon sajnálom, hogy így történtek a dolgok, remélem, azért nincs nagy harag. Úgy szégyellem magam...
Örülnék a megértéseteknek, és továbbra is sok sok szeretettel várok ide mindenkit!
Őszinte bocsánatkéréssel,
Leander

6 megjegyzés:

Nóry írta...

Ugyan ne szorakozz már! A tanulás mindenek előtt!(nekem ezt szokták mondani!:))Én teljesen megértelek!

pux nóry
UI.:sok ihletben gazdag napot!

kinguci írta...

szia...en is megertelek...es varok amedig csak kell ...udv kinguci

adri írta...

megértelek, és aki ilyen jó történetet ír arra megéri várni:))

Crazyy:D írta...

Semmi gond;))
Éééén tudok várni^^

bOri írta...

nem vagyok türelmes ember de a történetrét bármit! :D Sok siker a szak dolgozathoz és a pályázathoz! :D

puszi
bOri

Leander88 írta...

Köszi a megértéseteket, megígérem, hogy nagyon fogok igyekezni! Bár, nem tudom, hogy mire lesz ez elég...:D