2010. február 7., vasárnap

Ez nem ér!!!

Nem haladok a történettel. Minden itt van a fejemben, mégsem vagyok képes leírni... Annyira idegesítő! Csak ülök a gép előtt, és nézem az üres képernyőt. Leírok egy mondatot, de rögtön ki is törlöm, annyira szánalmas lett. Tudom, hogy ilyenkor az a legrosszabb, ha görcsöl rajta az ember, de... Egyszerűen nem értem, miért nem vagyok képes szavakba önteni azt, ami már készen van - persze csak elméletben...
Éppen ezért, egy kicsit visszafogtam a fejezetek közzétételét, mert, bár már készen van 23 feji, nem tudok tovább haladni. És, mert nem szeretem az összecsapott, félkész dolgokat, hagyok magamnak egy kis időt, hogy lehiggadjak.
Szóval, a következő fejezet csak szerdán jön, kivéve, ha hirtelen elkap egy "úristen, ezt muszáj lesz leírnom!"-roham, ami nem túl valószínű. Bár, ki tudja...
Nagyon sajnálom, ha valakit ezzel elkedvetlenítettem, azért remélem, továbbra is jöttök!
xoxo Lea

Nincsenek megjegyzések: