2010. február 17., szerda

Ó, te jó ég... Hát, meg kell mondjam, én is majdnem elbőgtem magam, annyira meghatottak a szavaitok... Úristen, de remeg a kezem... Nagyon szépen köszönöm, hogy rendszeresen visszajártok, olvastok, és hogy ennyire... Hát, hogy ennyire itt vagytok, mellettem. El sem tudjátok képzelni, milyen csoda ez nekem... Jézusom... Soha nem hittem volna, hogy ennyire beindul ez a szekér... Szóval, nagyon szépen köszönöm, hogy megtiszteltek azzal, hogy érdeklődtök az én kis "világom" iránt, és hogy önbizalmat adtok a folytatáshoz.
Nóry, semmi gond a káromkodás miatt, néha én is elragadtatom magam : D A sok puszit meg tartogasd egy arra érdemesebb személynek... : D
Bianka, köszönöm, hogy itt vagy te is, és támogatsz. Nagyon sokat jelent ez nekem!
Zsóka! Sajnos semmit nem árulhatok el a folytatásról, mert lelőném a poént : D És én szeretném, hogy izguljatok egy kicsit : D
Mse07! Remélem, semmi komoly nincs, ami miatt szomorú lettél! ( a töri miatt meg főleg ne, hiszen ez csak fikció) Hálás vagyok, amiért tetszik az, amit csinálok : D ÓÓÓóóriási lendületet adtok nekem!!!
A következő fejezet várható megjelenési ideje egyébként szombat, de nem tudok megígérni semmit :S Majd úgyis szólok előtte való nap, hogy senkit ne érjen meglepetésként.
És végül, még egyszer szeretnélek mindannyiótokat átölelni (sajnos csak képletesen ), és belekiáltani a nagyvilágba, hogy KÖSZÖNÖM!!!
xoxo Lea

2 megjegyzés:

Bells Swan/Cullen írta...

Szia!
Imádom a történetedet és minden féle képpen ki szeretném rakni a blogomra.
Remélem benne lennél egy Link cserébe!
Címem:www.bells-twilightfancic.blogspot.com
Pusz

Bells

Nóry írta...

akkor nem puszit hanem ölelést küldök! Nagyon izgulok a következő miatt! ÉS még mindig imádom azt amit írsz tehát mindenki nevében mondhatom siess! nem akarlak sietni csak sztem mind annyian izgulunk már belláért!


sok ölelés Nóry