2010. február 17., szerda

Demokrácia=szavazás

Hello mindenkinek! Nagyon remélem, hogy jó sokan ültetek tegnap a tv előtt, mindenki kedvenc Dr. Cullenét lesve : D Én végignéztem, és komolyan mondom, nekem nagyon bejött! Kicsit morbid és abszurd, de még élvezhető (sőt...)
Öhm, és lenne egy kérdésem.
Szóval, mi lenne jobb nektek:


  1. Ha most tenném fel a következő fejit, de akkor többet kellene várni a következő-következőre..
  2. Vagy pár nap múlva, viszont így aránylag egyenletes lenne az "elosztás"
Tessék dönteni, ha úgy jó, este felteszem a 21-et  Vagy nem : D
xoxo Lea

4 megjegyzés:

Bells Swan/Cullen írta...

Szia!
Én már be vagyok zsongva ezért 2-est.Persze lehet hogy kicsit későb megbánom de már nem tudok tovább várni.
Pusz

Névtelen írta...

egyet értek Bells-szel:) én is a 2.-ot választom:) bár már nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a következő fejezetbe, de ki tudom bírni majd valahogy:P
Puszi:)

Nóry írta...

egyettértek bellsel és beussal hogy a 2. legyen! sok sikert pus nóry! sok ihletet!

Nóry írta...

Nem akarlak sürgetni de mikor lesz az a pár nap múlva??Már nagyon izgulok!