2010. március 8., hétfő

Thank you

Szeretném megköszönni a kommenteket, amiket hagytatok! Imádlak titeket! : D
Egyébként miért írtátok olyan sokan, hogy várni kellett rá? Már egy ideje csak hetente egyszer frisselek... : D Azt hittem, már hozzászoktatok. Úgy látszik, tévedtem : D
Beus, a Volturi nekem is a bögyömben van, majd jól elbánok velük, ígérem ; D
Vanetty, örülök, hogy idetaláltál,a fordulatokról meg annyit, hogy néha még túlzásba is viszem. Szerintem : D
Viki, igen, tényleg hosszabb lett! És kb. 3-szor írtam ki, mielőtt feltettem : D
Nórykám, a száz wattos vigyort megint előhoztad : D És nem kell agyondícsérni... Zavarba jövök... : $
Bianka, a képzeletem olyan magasan repked, hogy néha már én se látom : D
bOri, drága, haleszoksz az olvasásról, ki fog nekem ilyen komikat hagyni?! Szóval, fel a fejjel, csak pár nap az egész... Egyébként igen, te adtad az ötletet a veszekedéshez! Köszi!
Mse, meg ne halj nekem : D Csak nyugi : D Alice magánszámát egyébként megtörtént eseményekre alapoztam : $
kinguci, legmegrögzöttebb olvasóim egyike, annyira hálás vagyok, amiért minden fejezetnél írsz nekem valamit... Sokat jelent ez nekem!
Ancsy (ugye jól vettem ki?), jó téged is itt látni : D
Lyly, te vagy az első, aki észrevette a könnycseppet : D
Gina, a legszebb kommentek között a tiéd befutós ; D
Ha esetleg valakit kihagytam, nem szándékosan tettem! Nagyon szépen köszönöm a chatbe íróknak is! Örök hálám érte (K)!
Mellesleg torokgyulladással itthon vagyok, úgyhogy lehet, hogy előbb lesz új feji, de nem ígérek semmit... Jelenleg arra nincs energiám, hogy éljek : P
Ha mégiscsak sikerülne előbb összehoznom, nem várok péntekig, hanem felteszem előbb.
Még egyszer, köszi a komikat, imádlak titeket!
xoxo

Nincsenek megjegyzések: