2010. március 29., hétfő

Az egyik szemem nevet, a másik meg sír :) :(


Mivel már csak egy nap van vissza az én kis házi felmérésemből, úgy gondoltam, akár le is zárhatom, mert nem hiszem, hogy az eredmény változna már.
Először is, nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki részt vett a közvélemény kutatásban, nagyon sokat jelent ez nekem!
Összesen (legalábbis eddig a percig) 37en szavaztatok, ami nekem óriási élmény : D
94 %-otok elismerően nyilatkozott a blogról (és ezáltal rólam is :$), amiért el sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok! Komolyan mondom, könnyek szöktek a szemembe :)
Volt valaki, aki, akinek szimplán elmegy az egész, ez is nagyon jó, hiszen ez még nem jelenti azt, hogy rossz az, amit csinálok.
És az utolsó kategória...
Tudom én, hogy szabad országban élünk, és számíthattam volna rá, meg minden, de az az egy darab "borzalmas" nagyon szíven ütött... Persze, nem haragszom én senkire, hiszen nem lehet mindenki kedvére tenni, de kérdem én: eddig miért nem kaptam olyan visszajelzéseket (akár a szavazótól, akár másoktól), amiben valaki, bárki, akárki leírta volna, hogy "figyelj, ez most nem nyerő, itt és itt kéne raja változtatni", stb.... Tehát, ez az apró kis gikszer egy kicsit elvette a kedvemet az egésztől, és...
Hát, nem is tudom...
Jelenleg marha rosszkedvű vagyok, letörtem, mint annak a bizonyos bilinek a füle...
Szóval, csak annyit kérnék, hogy ha legközelebb olyasmit találnátok a történetben/oldalban/bennem/akármiben, ami számotokra valamiért nem megfelelő, akkor szóljatok nekem, akár névtelenül is, és én igyekszem javítani ott, ahol tudok.
Bocsánatot kérek mindenkitől, aki eddig olyan kedves volt hozzám, de úgy éreztem, ezt ki kell írnom magamból, különben megbolondulok.
Sajnálom
xoxo
Lea

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Barátnőm!
Ne keseredj el! Nem szeretem, amikor szomorú vagy. Hidd el remek amit csinálsz, és az egész úgy ahogy van SZUPER! Nem tudom ki volt az az elveteműlt, aki becsmérelni merte a blogod, de sajnos nálam is volt egy ilyen. Úgy, hogy fel a fejjel! :)
Este beszélünk!
Puszillak: Join

Fruzsi írta...

Szia Drága!
Ha kell én megverem azt a mocskot aki ilyet írta csak ne légy szomorú :( Te is tudod, én is tudom, mindenki tudja hogy te egy FANTASZTIKUS BLOG FNATASZTIKUS ÍRÓNŐJE VAGY!!!!!!!!!! Az a blaf@sz meg ássa el magát jó mélyre hogy még hírét se halljuk. Pénteken Pest :D Úgyhogy ne légy letörve mert én egy boldog Vivit szeretnék látni :)
Millió puszi
Andi

bOri írta...

jaajj ne csináld már! Én nem szavaztam sajna most jutottam csak gép elé vasárnap óta és iszonyú jó vagy! ne hagyd abba ne hagyd h elvegye a kedvedet egy darab nyavajás szavazat! Hisz te is tudod, nem lehet megfelelni mindenkinek sajna.. De a többség dönt alapon a többségnek tetszik amit csinálsz és én is köztük vagyok! Ha abba mered hagyni nem tudom mit csinálok veled! Jó vagy és kész és ez nem vitatható!
Kérlek ne hagyd abba! :)
rengeteg puszi! :D

Leander88 írta...

Csajok! Köcce...
Megmelengettétek a lelkemet...
(L)