2010. március 1., hétfő

Közvélemény-kutatás

Nahát, sikeresen túléltünk a blog első közvélemény-kutatását : D Nagyon meglepő az eredmény (legalábbis a számomra), nem gondoltam volna, hogy ilyen széles réteg jár ide hozzám napról napra. Nagyon örülök neki
! Ahogy látom, elég sokan vagytok a "fiatalabb" korosztályból, ha ezt előre tudom, finomítottam volna a meghittebb perceknél : P Bár, a mai világban... : D
Szóval, csak annyit szerettem volna ezzel a sok hülyeséggel, hogy nagyon nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan (46-an) részt vettetek ebben a kis, házi felmérésben! Továbbra is sok szeretettel, és (lehetőség szerint) gyors frisseléssel várok mindenkit!
Egyébként a következő fejezet március 5-én, pénteken, este 6-kor fent lesz!
Még egyszer, köszönöm!

2 megjegyzés:

Lyly írta...

Áhh, az első!!! Ez nagyon nagyon jó lett. Így tovább! Ez a könycseppes dolog nagyon meglepett!!!! Kövit azonnal!!! :D

Pux Lyly

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez eszméletlenül jó lett.
Igazából nem is találom a megfelelő szavakat. Edward szeretete és aggódása igazán megható. A gyerekei körében Bella elragadó lehetett szinte magam előtt látom az egész jelenetet. Egyszóval szuper lett ez a rész. Hihetetlen a fantáziád az elképzeléseid csodásak. Na és most ez új probléma Aro miatt remélem Bellának igaza lesz. Már most várom a folytatást Üdv. Gina