2010. március 23., kedd

Bejelentenivaló(K)

Lenne néhány jó és kevésbé jó hírem...
Az első, hogy indítottam egy új blogot, ahová egy teljesen más kaliberű történet lesz majd szépen lassan megírva : D Eredetileg Rita pályázatára íródott, de mivel sok szép visszajelzést kaptam, úgy döntöttem, folytatásost csinálok belőle. A történetemnek semmi köze a Twilighthoz, sőt, még egyéb mesebeli történések sincsenek benne (felháborító... : D). Egy teljesen átlagos, mindennapi (na, azért talán annyira mégse) lányról szól, aki sok-sok gyötrelmen megy keresztül, mire végre rátalál a boldogság. A címe Bármi áron, és ezen az oldalon találjátok meg: http://barmiaron.blogspot.com/
A blog még elég kezdetleges, úgy érzem, ha senkit nem fog érdekelni, legalább nem vesződtem vele sokat. Idővel, persze, ha lesznek visszajelzések, természetesen kicsinosítom, de most még snassz az egész.
Csak annyit kérek, menjetek, és olvassátok el az első fejezetet, és hagyjatok nekem némi megjegyzést, hogy tetszik-e vagy sem. Előre is köszönöm!
A másik hír, hogy pénteken felteszem a frisst, de utána fogalmam sincs, hogy mikor tudok újra nekiállni írni. Annyira feltorlódtak a feladataim, hogy tovább már nem halogathatok semmit... :S Szóval, bocsi, ha esetleg egy kis ideig nem lesznek új fejezetek, de ígérem, igyekezni fogok, hogy szállíthassam az újabb adagokat. : D
Addig is, olvasgassátok a "régi" fejiket! : D
xoxo
Lea
ui: ne feledjétek, http://barmiaron.blogspot.com/
Köszi : D

Nincsenek megjegyzések: