2011. március 18., péntek

Olvassatok jót! De tényleg ^^

Tamtamtarammm!! Örömmel jelentem, hogy egyetlen nővérem úgy döntött, megpróbálkozik az írással és ennek eredményét megosztja veletek is :))) Állítása szerint ez volt az "első próbálkozása", bár szerintem ez a minőségén cseppet sem látszik. Elképesztően színes, lebilincselő és érzelmekkel teli "kis" alkotás lett, sok sok szeretettel ajánlom mindenkinek! Jó olvasást és Szilvi nevében megköszönöm előre is a kommenteket :))) 


Megtaláljátok a NOVELLÁS Oldalamon :)))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Helló, a nevem Anita és elolvastam a nővéred novelláját ami gyönyörű lett a végén már sírtam, úgyhogy azt üzenem neki: NEHOGY ABBA HAGYJA AZ ÍRÁST MERT TEHETSÉGES AHOGY A HÚGA IS.
Puszi

Mónika írta...

Büszke lehetsz a testvérkédre, megvan benne az a plussz, ami kell az íráshoz. Kitartást neki is, mindkettőtöknek kívánok milliónyi ihlet morzsát az alkotáshoz!

Happines for a life :) írta...

Szia!jó a blogod nekem legalábbis tetszik!
Nézd meg az ennyimet is ha akarod és ha szeretnéd követheted is :D
köszi.
vampire-vampirefan.blogspot.com