2011. május 28., szombat

Drága olvasóim! (persze ha vannak még ilyenek :))

Először is, elnézést, hogy nem írtam/írok, de nagyon sok minden történt velem az elmúlt hónapokban. Volt rossz is, jó is, de most jött el a nagy változás ideje. Szóval, 7-én Angliába költözöm :) Vegyesek az érzelmeim ezzel kapcsolatban, de nagyon izgulok :)) Még sosem ültem repülőn :D:D (remélem nem zuhanok le :D) Sok-sok új élmény vár rám, ezek feldolgozása valószínűleg baromi sok energiámat fogja felemészteni, közben dolgozni is fogok, szóval halvány lilám sincs, mi lesz az írással. Nem, nem fejezem be, de záros határidőn belül biztos, hogy nem fogom hozni nektek a friss, ropogós fejezetet (amit elkezdtem már, de sehogy se jutok a végére :/). Mindemellett az első időkben nem lesz laptopom meg netem se, szóval kissé bonyolult lenne megoldani a dolgot. Sajnálom. Mindenesetre remélem, maradtatok még páran ,akik elolvassák ezt a kis bejegyzést és talán olyanok is akadnak majd, akik várni fognak rám :))


Vigyázzatok magatokra és ha addig nem találkoznánk, akkor nagyon nagyon kellemes nyarat mindenkinek!! :)
xoxo
Lea

7 megjegyzés:

Carrie írta...

Édesem, az egyik szemem sír, a másik nevet.
Érezd nagyon jól magad Angliában, és minden legyen úgy, ahogy megálmodtad, addig, amíg a közös álmainkat élhetjük...
Remélem minél előbb kapunk Tőled valami életjelet.
És tudod: örökkön örökké, mert ami összetartozik, össze is fog...
Imádlak Leám, és már most belehalok a hiányodba

Névtelen írta...

Érezd magad nagyon jól Angliában. Remélhetőleg hamarosan írni fogsz nekünk.

agika írta...

Jó utat. Azért várjuk a újat.

Mse07 írta...

én várni fogok:D:D:D
egy csomó kellemes mindent neked!!:D:D

Mónika írta...

Én is várni fogok az írásaisra mindenképpen, hiányozni fogsz, de biztos vagyok benne, hogy rengeteg új élményed lesz és a lelked építeni fog erre az élményre!

Jó utat!

Moncs írta...

Nyanyaaaaa hiányozni fogsz, meg a 2 törid is...érezd jól Magad, nagyon vigyázz magadra, ja és angol pasival nem jöhetsz haza!! :D szeretlek életem :D

csókol Anyád :D

Happines for a life :) írta...

Szia!
Elkészült az első fejezet...ha gondolod nézd meg.
várjuk a komikat is.
És ha akarod kövesd a blogot.
köszi.
vampire-vampirefan.blogspot.com