2011. január 7., péntek

Egy kis ízelítő (vagy beutaló az elmegyógyba)

Nos, nekiálltam az új fejezetnek, bár ahogy a dolgok most állnak, azt fogjátok kívánni, bár ne tettem volna :D Nem mondom, hogy rossz lesz, mert nem (legalábbis nekem tuti nem, mert ismét jókat kuncoghatok a hozzászólásaitokon :)). Komolyra fordítva a szót, HALÁLOSAN jó lesz, ezt megígérhetem :P xD


Megmutatom, mire gondoltam:


"Egyre gyorsabb iramban futottam, a meztelen talpam minden lépésnél keményen csapódott a földbe, mégsem voltam elég gyors. Mire a házhoz értem, már köhögve zokogtam, térdre estem a verandán és rémülten vettem észre, hogy Edward nem lélegzik. "


Megpróbálom holnapra hozni, de nem ígérek semmit. Addig is, jó várakozást ^^ *gonoszan felkacag és elvonul írni*


xoxo
Lea


ps: még mindig várom a véleményeteket, ne felejtsétek el! Nekem nagyon sokat jelentene, mert ebből tudok csak tanulni :) Köszi szépen! ♥

4 megjegyzés:

Sysy82 írta...

Kedves(???) Lea

Szerintem jobban teszed ha most azonnal elkezdesz csomagolni,mert a haragos tömeg utol fog érni.Mi az hogy Ed nem lélegzik??És úgy egyáltalán???
Fejezetről fejezetre az a az érzésem,hogy minket,galamblelkű olvasókat egyre inkább a mazochizmus felé próbálsz terelgetni.XD Még jó hogy tőlem messze van a Tápió mert tuti én is fejest ugranék mint előttem Bori X"D. Na de komolyra fordítva a szót,most már tényleg aggódom mi is jöhet még ezek után. De az biztos hogy egy tálca nyugtatóval készülök a kövi részre XD
Puszi: Nővéred

Carrie írta...

Tisztelt Lea!

Carrie doktornő, az elmegyógyintézet teljesen ép elméjű igazgatója megkért, hogy adjak át önnek egy üzenetet:
"Az itt megjelentetett ízelítő minden olvasásra éhes olvasó számára csak egy apró morzsa volt, még inkább fokozva étvágyunkat, aminek következtében sokan zombivá fognak válni, és esetleges éhségcsillapítás céljából meg fogják zabálni az itt megjelentetett ízelítő íróját. Ezen okokból kérem, meneküljön, amíg lehet, vagy minél előbb csillapítsa a fent említett olvasási ingert.
Köszönettel: Carrie doktornő"

Névtelen írta...

Mikor lesz már kééééész? Én már teljesen megőrültem!!!!! Nagyon imádom amiket és becsüllek emiatt!! De kérem a folytatást!!!!:)

Névtelen írta...

Ugye nem ölöd meg Edwardot??????????????????? Lécci hozzad!!!!!! Már nagyon várjuk!!!!!:)

Martina