2010. október 18., hétfő

A következő rész tartalmából...

Nos, tudom, hogy lassan egy hónapja nem írtam nektek semmit, amit rettenetesen sajnálok, de ez most nem csak rajtam múlt :( A részletekkel nem untatok senkit, csak annyit tennék még hozzá, hogy nagyon igyekszem, de sajna nem mindig úgy jönnek össze a dolgok, ahogy azt én szeretném. Szóval, elnézést ismét, és holnapra megpróbálom hozni az új fejezetet. Addig kaptok egy kis részletet belőle :)

"Halvány fogalmam sem volt, hogy mindez hogy történhetett, és ez rettenetesen zavart. Aztán egy pillanatig, tényleg csak egy milliszekundumig örültem. Őrülten boldog voltam, hiszen ez volt az egyik legnagyobb álmom, eddigi létem egyik legelkeserítőbb vágyakozása: újra embernek lenni…"




xoxo
Lea

4 megjegyzés:

Fruzsi írta...

Mi lesz itt, te jó isten? :D
Csigázzd csak az elménk :P
Na, de nagyon várom már az új fejezetet :)

Puszi: Andi

Moncs írta...

Mi a tököm??? Ki lesz ember?? Teee hát ez nem a következő rész tartalmából..elírtad...ez a kövi rész címe...nem?? olyan rövid...cccccc szabad ilyet csinálni???????
Na de mi lesz ittttttt???????????!!!!!!!!!!!
siess!!!!!!!!!
pusszzzz

Mónika írta...

Te jó isten!! Ki lesz itt ember? Miért és hogyan? Nem semmi fordulat vár ránk. Már alig várom!!

Carrie írta...

Egyetlen Leam!
Szerintem *************** (itt karomkodik) Most meg inkabb kell sietned. :) Imadlak
Puszi