2010. október 21., csütörtök

Előleg a következő részből



Valamiért most rám jött az írhatnék, szóval, ha továbbra is megmarad ez a lendület, néhány napon belül fent lesz a következő rész is :) Addig hoztam nektek belőle pár sort :) Vélemény? : D
xoxo
Lea


"Isten a megmondhatója, semmit nem akartam jobban, mint épségben tudni őt, de a vágyakozás erősebbnek bizonyult nálam. Feladtam az ellenkezést és léptem felé egyet. Edward meg se rezdült, továbbra is kitartóan a szemembe nézett. Annyi bizalmat sugárzott a pillantása… Küzdöttem önmagammal, a bennem élő vérszomjas szörnyeteggel, a lábaim mégis automatikusan vittek előre. Már csak néhány centiméterre álltunk egymástól.
Edward kinyújtotta a karját.
Megérintettem.
Lassan közel hajolt hozzám, az ajkaim sóvárogtak utána.
Mielőtt a szája hozzám ért volna, az enyém a nyakára tapadt.
Éreztem a selymes, meleg bőrt, a vér lüktetését az ajkaimon.
A fogaim megvillantak és készen álltak halálos sebet ejteni rajta…"

2 megjegyzés:

Naomi írta...

Kérlek, kérlek, kérlek ne bántsa Edwardot *bociszemek*
Bella képes visszafogni magát, ugye?
Képesnek kell lennie, nem bánthatja Őt!
Most elintézted, hogy még jobban izguljak, most már tuti nem fogok aludni a következő fejiig.
Kérlek siess!
Sok-sok ihletet!
Puszi
Naomi

Moncs írta...

hát mi a te bajod?? nem elég hogy ember lett még meg is eteted Bellával???????? szörnyeteg :P