2010. július 19., hétfő

Sajnálom...

„A bocsánatkérésnek számtalan mérete és formája van. Adhatunk gyémántot, virágot, vagy csak egy belülről jövő, őszinte érzést.”
Sarah Dessen

A fenti idézet alapján szeretnék elmondani nektek valamit, mert úgy érzem, megérdemlitek, hogy kapjatok valamilyen magyarázatot arra, amit tenni készülök.


Az elmúlt néhány hétben-hónapban valahogy elvesztettem a hitemet. A hitemet önmagamban, az életben és az írásban is. Nem volt különösebb oka, nem történt tragédia, egyszerűen kiégtem és jelenleg fogalmam sincs, hogy valaha ki tudok-e keveredni ebből az állapotból. Olyan érzés ez, mintha víz alatt lennék, kétségbeeseve akarnék levegőhöz jutni, de valami miatt sosem tudnék feljönni a felszínre.


Nem tudok írni. Ezt nem úgy kell érteni, hogy hirtelen analfabéta lettem, csak egyszerűen képtelen vagyok papírra vetni mindazt, ami a fejemben már tökéletes egészként létezik és él. Kissé furcsán hangozhat, de teljesen őszintén mondom, hogy nem megy. Megpróbáltam, újra és újra nekifutottam, kínkeservesen összehoztam a fejezeteket, nem túl jó minőségben, de megírtam őket, és rettegve vártam, hogy mikor szóltok, hogy hagyjam abba, mert rettenetes lett. Ezek után szinte félájultan olvastam a szavaitokat, amikben kifejtettétek a tetszéseteket, és az izgalmas várakozást a következőre. Nem értem, nem tudom felfogni, mi ez a hihetetlen jószándék és bizalom, ami felém árad tőletek, mert én ezt nem érdemlem meg, főleg az elmúlt időszak silány írásai után. Ti mégis itt vagytok és támogattok, amiért sosem lehetek elég hálás nektek.


Éppen ezért akartam közölni veletek „személyesen”, hogy nehéz döntés előtt állok. Két részre szakadtam. Az önzőbbik felem azt akarja, hogy hagyjak fel az írással, ne folytassam, ne kínozzam magam és titeket se, mert nem éri meg az áldozatot az a néhány, szavakkal telefirkált oldal. A lelkem másik fele viszont a folytatásra ösztönöz, hinni próbál, nem adja fel a reményt, hogy egyszer még sikerülhet, visszatérhet a régi lendület.
Egyszóval, tanácstalan vagyok, össze vagyok zavarodva. Döntenem kell és akármelyik lehetőség is lesz a végleges, nehéz lesz. Ha írok tovább, ki tudja, meddig fogom bírni, és ha nem… nos, abba azt hiszem, belepusztulnék…


Néhány, számomra kedves emberrel már beszéltem erről, ők a folytatással bíztattak, és megígértem nekik, hogy próbálkozni fogok, mert én sem akarom ilyen egyszerűen feladni, de nem tudom, sikerülni fog-e. Minden erőmmel azon leszek, hogy ismét a régi legyek, ontani akarom magamból a fejezeteket.


Éppen ezért az elkövetkezendő napokban választanom kell, erre kérnék egy kis időt tőletek. Nem tudom, meddig fog tartani, de amint megszületett az elhatározás bennem, ti lesztek az elsők, akikkal tudatom a döntésemet. Egy fejezetet még mindenféleképpen felteszek valamikor a hét folyamán. Hogy azután mi lesz…


Elnézést, ha kissé zavartnak tűnt ez a rövid kifakadás. Senkit nem akarok megbántani, mert számomra ti vagytok a világmindenség, az éltető napfény.


Nem hisztizni akartam ezzel, csak úgy gondoltam, megérdemlitek a magyarázatot. Köszönök mindent, amit eddig tettetek értem.


Bocsánatot kérek mindenkitől,


Szívből jövő szeretettel,


Lea

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drágám!
Dönts bárhogyan, én mindíg támogatni foglat!
Nem az írásaidért szeretlek, hanem, mert te vagy a legjobb és legönzetlenebb ember, akivel találkoztam.
Nagyon örülök, hogy a barátod lehetek, és mindíg melletted leszek...
Puszi: Join

trixi írta...

Szia!
Sajnálattal olvasom,h min mész épp kersztül :(
Kérlek ne add fel hisz annyi csodás ötlet bújkál a kis fejecskédben ami megérdemli,h köz szemlére tedd.
Ha azt mondanád,h abba hagyod nagyon nehéz lenne számunkra olvasóknak, de megértenénk hisz ez a te életed. De itt várnánk hát ha egyszer vissza térsz.
Ha viszont folytatod melyben mindannyian bízunk nagyon, de nagyon örülnénk neki. Hisz oly csodásan írsz.
Őszintén szólva én nem vettem észre a minőség romlását. Én a mai napig iszom a szavaidat, hisz oly csodás.
Remélem a legjobbakat ,hogy nem addod fel és tovább írsz.
Örükké rendszere olvasód Trixi

Mse07 írta...

Drága Lea...


Nagyon megszerettelek!Bár eddig még sosem beszéltünk,csak az oldal által kommentekben,de rájöttem,hogy te egy nagyon csodálatos,csupa szív ember vagy,aki nagyon alázatosan teszi azt,amit.

A világ,melyet alkottál Stephenie Meyer elindításával,csodálatos.Óriási tehetség,és akaraterő volt szükséges,és még mindig az,hogy hétről hétre újabb és újabb csodákkal-eseményekkel halmozz el minket.Nagyon hálás vagyok.és szerintem nem csak én,hanem mindenki,aki TÉGED és az "saját világodat" követi.Ebbe a világba akaratod nélkül vontál be bennünket,és mi is ugyanúgy sodródunk az árral,ahogyan Bella,Edward,vagy akár Te JÓMAGAD!Hálásak vagyunk érte.


Most egy döntés előtt állsz.Egy olyan döntés előtt,mely akár az egész életedet megváltoztathatja.És ezt most komolyan értettem.Bárhogyan döntesz,én tudom,hogy az lesz a legmegfelelőbb!!!Tudd,hogy VELED vagyunk,és támogatni fogunk,még ha így virtuálisan is!Kérni fogom az Urat,hogy segítsen Téged a legjobbat választani!!!


Mérhetetlen szeretettel:Mse07

Fruzsi írta...

Szia!

Hát én nem is tudom mit írjak. Tanácstalan vagyok, hisz ami bennem volt azt az elöttem stólók szavakba öntötték, úgyhogy csak csatlakozni tudok hozzájuk.
De mégis bent a szívem legmélyén a szavak csak úgy tombolnak.
Hát asszem én télleg blokkoltam magam...remélem tudod mennyire szeretlek és, hogy legyen bármi a döntésed én támogatni foglak, mert nállad keresve sem találok jobb embert, nővért, barátot, ezen a földön!
A kezdetektől fogva bennem volt, hogy egy fantasztikus író vagy és asszem egy ideig melletted nem éreztem magam egyenrangú írónak és be kell vallanom még most sem. Hisz te többett és jobbat adsz az olvasóknak mint én :)Csak csodálni tudlak, hogy egy ilyen fanasztikus dolgot adsz nekünk olvasókna. Teljes szívemből fel nézek rád és csodállak! És hát télleg bármi legyen is a döntésed én itt voltam/vagyok/ és leszek :)
Nem tudom ebből a hosszú akármiből lehet e valami normálisat leszűrni, de csak azt akartam mondani még, hogy nagyon szeretlek és hát...nem tudom...hallgas a szívedre!

Puszi: Andy

Moncs írta...

Szeva

A többiek kedvesen leírták minden érzésüket..én is ezt teszem. HOGY A JÓ BÜDÖS......NEM TUDOK ÉLNI AVÉOL NÉLKÜL, ERRE NEM GONDOLTÁL MI? ÉS AKKOR A BÁ-NAK IS VÉGEEEEEEE???????
NA MEGYEK SÍRNI...MÉG JÖVÖK HA FELÉBREDTEM A SOKKBÓL AMIT OKOZTÁL A SAJNÁLOMODDAL.

Nana írta...

Helló!
Most komolyan potyognak a könnyeim?!
Én beszéltem már veled msn-en is.
De szerintem ez a bejegyzést is olyan csodálatosan megírtad.
Mert beleadtál mindent és kimondtad.
Én sejtem,h mi játszódik le benned.
Nem az írással voltam így hanem más dolgokkal.Hát mit ne mondjak,nem épp a legkellemesebb érzés.
Te fanfictionod volt az első amit olvastam.Úgy éreztem ez egy új világ.Nem mozdultam a gép elől,csak olvastam.Annyira beletemetkeztem,h azt se vettem észre,h anyámék szólongatnak.Csak amikor megráztak.
Amióta az írásodat olvasom,jobban fogalmazok.Volt,h ügyvéd akartam lenni és valaki azt mondta ahhoz töriből kell felvételizni.És épp lezártak minket.Volt egy mindent eldöntő házidoga.És 5-ös lett.Megdicsért az egész osztály előtt.Mondhatni iszonyú jó érzés volt.Aztán írtam könyvajánlót is,anyám nem hitte el,h én írtam.
Nem nyitottam blogot,hanem a bnőimmel vezetek egy közöset.Félek,h elbuknék.
De ez nem ide tartozik.
Annyira elnéző és megértő vagy mindenkivel.Velem is az vagy,voltál pedig nem is ismersz,ismertél.Jól esett.Jól esett,h nem ítéltél el.Csak azért mert nagy szám van és kimondom amit akarok.Szeretném én is ez valahogy visszaadni.Akárhogy döntesz,rám számíthatsz,De tényleg.
Mostanában már 2 jó író is itt hagyott minket.Személyes és egyéb dolgok miatt.Szerintem ha te úgy érzed,h szenvedés amit csinálsz,akkor nincs értelme.Hiszen elsősorban akkor jó amit csinálsz,ha magadért teszed.Ha magadnak felelsz meg és nem másoknak.Imádom az írásaidat,mert te tudsz írni.A szívedből.Mert sokaknak nem megy,de neked igen.Szerintem ha nem élvezed nem éri meg.De te döntesz.Én remélem,hogy megmaradsz annak az izgága Bella és Alice keveréknek akinek megismertelek.Várni fogjuk a robbanást amit majd okozol ha magadra találsz.Én várni fogom.Türelemmel,de tudom-lehet nem mostanában-de magadra találsz és viszsa jössz.
Puszi
Nana

mesi28 írta...

Szia drágám!
Azt hiszem, ezen az időszakon mindenki túl esik előbb utóbb. Baromi nehéz lehet neked, és megértem az érzéseidet, mert nekem is volt egy mélypontom még a sparkle moonnál, ahol tényleg, komolyan elgondolkodtam rajta, hogy érdemes e tovább csinálni. Azt gondoltam, tévedtem, mikor arra gondoltam, talán nekem is menne... abba akartam hagyni. tényleg, komolyan be akartam fejezni.
Emlékszem, aznap felnéztem egyik barátnőm chatjére, és kedves ismerősök voltak fenn, beszélgetni kezdtünk. Vhogy ráterelődött a szó, belőlem pedig kibuktak az érzéseim... és akkor azt mondta egy lány nekem, hogy az életben mindenért meg kell harcolni, és ha feladom, meg fogom bánni!
látszik rajtad, h szeretsz írni.
mindenkinek kell néha egy kis szünet. pihenj, gondold át,mi pedig visszavárunk :)) mert remélem, h velünk maradsz :)
puszi, és sok kitartást!
mesi28

Rita írta...

Nem is tudom hogy hol kezdjem. Teljesen egyet értek az előttem szólókkal ez a te döntésed és akárhogyan is döntesz én itt leszek melletted, ahogy sztem sokan mások az olvasóid közül! Jó barát vagy akire felnézek és miközben olvasom az írásodat eltöprengek, hogy én mikor is leszek ilyen jó író, mint amilyen te vagy! Amikor azon a bizonyos chat partin megismertelek tudtam, hogy egy jó barátra találtam és most is tudom, hogy nélküled meg állna az élet és remélem jól fogsz dönteni. Csak, hogy tud, ha abbahagyod akkor sem lesz semmi gond mert megértjük, hogy nem megy, de az biztos, hogy majd újra az írók közt találunk majd meg! Remélem volt értelme annak amit leírtam, de ha nem sztem akkor is meg fogod érteni a lényeget! Imádlak csajszi!