2010. július 4., vasárnap

A következő rész tartalmából...

"- Felejtsd el! Sosem egyezem ebbe bele! – Edward magából kikelve állt ismét elém, eltakarva ezzel Aro pillantása elől. Minden bátorságomat összeszedtem, és a hátára tettem a kezem.
- Edward, kérlek… Ez még nem minden – a hangom halk suttogás volt csupán, ő mégis villámgyorsan hátrafordult, és döbbenten nézett a szemembe.
- Miről beszélsz? Istenem, Bella, mi a fenéről beszélsz? – már-már önkívületi állapotban rázott meg a vállaimnál fogva. A szívembe méregként szivárgott be a fájdalom és a bűntudat, az önvád iszonyatos erővel támadt fel bennem. De tudtam, hogy bármilyen nehéz is lesz, nekem kell megtennem a következő lépést. Egyetlen mély levegő, egy utolsó, mély pillantás és egy végső érintés után eltoltam magam elől Edwardot, hogy farkasszemet nézzek a jövőmmel."

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ennyi???
Képes voltál ennyivel kiszúrni a szemünket!???
Hát ez nem volt szép tőled!
Most megin tiszta ideg leszek, míg felteszed a többit :)
Pux:J