2010. augusztus 31., kedd

ŐRÜLTEN DÜHÖS VAGYOK!!!

Nos, az egész azzal kezdődött, hogy egy teljesen ismeretlen srác (igen, jól olvastátok, Köszönöm Endre, hogy szóltál, hálás vagyok érte nagyon :)), megkeresett msnen, hogy milyen szép idézetet tettem fel a paratlan.hu nevű oldara. Mivel még életemben nem hallottam erről az oldalról, furcsán néztem kicsit, de nagyon hamar rájöttem a titok nyitjára. Mégpedig arra, hogy valaki lopott tőlem!!! Az még rendben lenne, ha szólt volna, hogy Figyelj, szeretnék kiírni tőled valamit, de feltüntetlek, mint szerzőt... ez ellen semmi kifogásom. De hogy galád módon lopjon, közzétegye és még azt is mondja hogy az övé... Hát ezt már nem nyelem le, sajnálom. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy jut ilyesmi valakinek az eszébe! Mi a jó istenért jó az, ha lop az ember? Egyszer úgyis le fog bukni... Szóval most iszonyat pipa vagyok, és nagyon, de nagyon dühös és mérges és fel fogok robbanni, és...és...
Hát, egyszóval, aki esetleg ismeri RÁCZ IZABELLÁT, vagy BELLA25öt, az legyen olyan kedves, és köpje szembe helyettem is!
bizonyítékként sajna linket nem tudok adni, mert az oldal zártrendszerben működik, de felteszek egy screenshotot, valamint  megadom "Iza" Facebook adatlapját:  Tudom, hogy ez most szemétségnek tűnik, de jelenleg nem tudok tisztán gondolkodni. És remélem, egy kicsit ő is átérzi, amit én, amikor szembesültem azzal, amit csinált. Ja, és itt az eredeti, amit ÉN írtam...
Szóval, most kissé ki vagyok bukva....
Mentem összetörni pár tányért...

4 megjegyzés:

Morcoska írta...

Ez felháborító!
És még azt írja hogy ezt ő írta...
Meg értem hogy miért vagy ennyire felháborodva a dolgon!
Én is az lennék!
:@

Carrie írta...

Jaj, Drágám!
Ez tényleg gusztustalan :(
Sajnos nem ez az első eset, hogy bloggerek a másolók áldozatául estek. Remélem a lány is rájön, hogy ez nagyon szemét dolog, mert azok a te szavaid.
Jogosan vagy mérges, én is az vagyok :(

Fel a fejjel és kitartás!
Puszillak

Pannka írta...

Megértelek..... meg persze, hogy ő már írt is pár könyvet... na menj any*dba büdös rib*nc.
Mondhatnám, hogy fogadd örömmel, hogy ezek szerint nagyon tetszik neki a történeted, de ez nem mentség, és ez nekem sem hozna megnyugvást...
Szóval csak azt tudom ajánlani, hogy Facebookon f*szán írd meg ennek a lotyónak hogy lebukott...
Illetve, hogy kapcsold be a kedvenc zenéd, feküdj le, és pihenj, vagy próbálj meg aludni. Nekem ez mindig beválik, és engem napi szinten húznak fel úgy, hogy sírni tudok az idegességtől...
Összefoglalva akkor, teljesen megértelek, írj ennek a k*rvának, és próbálj meg egy picit megnyugodni, hogy jobban érezd magad. :)

(Bocsi a csúnya szavakért, de engem is felb*szott... )

Moncs írta...

Na jó akkor itt is elküldöm a picsába, amúgy regiztem az oldalon..és nem találtam meg az élete lapjait...szal szerintem levette..... mocskos hazog kis giribikamocsriruurhfvbhf nah kiírtam mindent magamból :)

ettől még téged olvaslak..nem baj?? vagy megvárjam tőle a következőt?? áhh nem is tom....jó vannna nem húzlak tovább
szeret
nyugi....az ilyen gerinctelen alakok miatt nem érdemes kiakasztanod magad édes drága angyalom :) (elég ha mi akadunk ki) :))))))))))))))
pusz