2010. január 28., csütörtök

Sajnálattal láttam, hogy az eredeti két megjegyzőn kívül senki nem vette a fáradtságot arra, hogy visszajelezzen nekem. Ezt nem letolásnak szántam, csak így nem látom értelmét annak, hogy folytassam... Igazán, csak egy perc az egész, és nekem tényleg örömet szereznétek vele. Nem azért, mert imádom, ha fényeznek, csak jó, ha tudja az ember, érdekel-e valakit az, amit csinál. Nem akartam nagyképűnek, vagy ilyesminek tűnni, csak gondoltam, megosztom ezt veletek. Előre is elnézést kérek azoktól, akiket esetleg megsértettem, nem volt szándékos. Az eddigi kommenteket pedig köszönöm, el sem tudjátok képzelni, micsoda öröm ez nekem. További jó olvasást, és remélhetőleg egy hangyányit több visszajelzést!
Puszka mindenkinek, lea88

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Lelkes Twilight rajongó vagyok, 34 éves létemre, de remélem a korom nem zavar senkit. Ma kora délután véletlenül találtam rá az oldaladra, mostanra (17.45) végigolvastam a 12 fejezetet és elhiheted, nagyon, nagyon, nagyon várom a következő 12-t! Eszméletlenül jó, amit írsz. Köszönöm Neked! TéKá